بهترین روش ها برای چرخش موتور

بروینی Brevini گیربکس خورشیدی

بر کسی پوشیده نیست که موتور الکتریکی تعدادی از صنایع را متحول کرد و پیشرفت در این فناوری به طور مداوم در حال توسعه است. اگر موتور شما شروع به نشان دادن مشکلات کرده است یا نیاز به تعمیر و نگهداری ساده دارد، ممکن است بتوانید از سیم پیچی موتور در Cleburne، TX استفاده کنید. گاهی اوقات پیچیدن به عقب گزینه بسیار بهتری نسبت به صرف پول برای یک موتور جدید است، اما ایده خوبی است که یک ارزیابی و نقل قول مناسب داشته باشید.

پیچیدن به عقب

پیچیدن به عقب می تواند چندین سال استفاده از موتور فعلی را به شما بدهد، به خصوص اگر درست انجام شود و موتور کاندیدای خوبی باشد. به عنوان یک مفهوم، پیچیدن به عقب نسبتاً ساده است، اگرچه خود فرآیند می تواند بسیار پیچیده باشد. اکثر متخصصان به فرمول چرخش موتور تکیه می کنند. این اعداد سخت را اعمال می کند، بنابراین از حدس زدن و ذهنیت اجتناب می کند. البته این نیاز به بررسی دقیق دارد.

جزء کلیدی هر موتور الکتریکی هسته استاتور آن است. خود هسته ثابت است، اگرچه دارای یک آرمیچر چرخان در داخل است. دارای دو قسمت اصلی است: شامل سیم‌پیچ‌های سیم مسی و لمینیت‌های آهنی است که عایق و روی هم قرار می‌گیرند. همانطور که احتمالاً می توانید از نام آن حدس بزنید، پیچیدن به عقب شامل انجام مجدد و جایگزینی سیم پیچ های سیم مسی است.

ملاحظات

چند نکته اساسی وجود دارد که همیشه باید در نظر گرفته شود. اولین و واضح ترین قدمت موتور الکتریکی است. آیا سنش بالای ده سال است؟ اگر 15 یا 20 سال از موتور الکتریکی خود استفاده نکرده اید، به خوبی از اوج خود گذشته است. یک موتور الکتریکی جدیدتر بازده انرژی بیشتری خواهد داشت و احتمالاً مشکلات کمتری با گرمای بیش از حد خواهد داشت.

حتی با استفاده از یک تیم متخصص، تجهیزات قدیمی هنوز قدیمی هستند. با گذشت زمان، احتمالاً پول بیشتری را برای ماشین آلات ناکارآمدی که نیاز به تعمیرات مداوم دارد، بیش از آنچه لازم است، خرج خواهید کرد. علاوه بر این، موتورهای کارآمدتر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. پس از چند سال، پس انداز ممکن است به طور موثر برای موتور جدید هزینه کند.

با این حال، این فقط در مورد موتورهای قدیمی صدق می کند. در اکثر موتورها، پیچیدن به عقب در مقایسه با تعویض کامل موتور، مقدار قابل توجهی در هزینه شما صرفه جویی می کند. به همین دلیل است که به عقب یک گزینه محبوب است. یک موتور الکتریکی که در غیر این صورت وضعیت خوبی دارد می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد و بسیار ارزان‌تر از جایگزینی کامل است.

البته، این فرض بر این است که کار به درستی انجام شده است. موتور باید بازرسی شود تا مطمئن شود که هسته استاتور آسیبی ندیده است. در غیر این صورت، عوارض می تواند منجر به حرارت بالا و حتی فرسودگی شود. به همین دلیل است که شما فقط به متخصصان باتجربه در پیچیدن به عقب اعتماد می کنید.

مقرون به صرفه بودن

در نهایت، تصمیم همیشه به مقرون به صرفه بودن پیچیدن در مقابل جایگزینی بستگی دارد. به همین دلیل است که بازرسی اولیه و نقل قول بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند است. شما نمی توانید به سادگی حدس بزنید، مگر اینکه موتور الکتریکی شما برای رای دادن به اندازه کافی قدیمی باشد.

بردن موتور خود به یک مرکز پیشرفته پیچیدن عقب به احتمال زیاد باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد. اگر هسته استاتور در وضعیت خوبی قرار دارد، باید موتور شما را به حالت کار مناسب بازگرداند. پس از بازگرداندن، می تواند چندین سال دیگر به عملکرد خوب خود ادامه دهد. شما نمی خواهید سرمایه خود را هدر دهید و موتوری را که هنوز عمر زیادی باقی مانده است بیرون بیاندازید.

سیم پیچی موتور در Cleburne، TX ،  تقریبا همیشه انتخاب هوشمندانه ای است. مطمئن شوید که موتور خود را به دقت بررسی کنید و قبل از انجام هر کاری یک قیمت دریافت کنید. اگر سؤالی دارید یا اگر می‌خواهید پیشنهادی دریافت کنید، با Electric با شماره () -6722 تماس بگیرید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در بروینی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *